lovemichaeljackson

Alla inlägg under maj 2010

Av lovemichaeljackson - 22 maj 2010 12:10

  

this is it ska komma på bio igen från den 19 juni. det är inte bestämt hur länge den ska gå...

men det finns ett problem...

...den kommer bara att visasi Japan!!! ;(

vi får nöja oss med dvd och bluray!


Av lovemichaeljackson - 14 maj 2010 14:40

     

Nu avslöjas Michael Jacksons förflutna. Sex år innan popstjärnans tragiska bortgång vädjade han om ekonomisk hjälp. På telefoninspelningar hörs han frukta för sitt liv och säger att italienska maffian är efter honom. På vissa meddelanden orerar han ibland osammanhängande och är stundtals helt borta. Jackson pratade dem på en bekants telefonsvarare när han desperat ville lämna ranchen Neverland men hade ekonomiska bekymmer.

På ett meddelande säger han:

”Det är Michael Jackson som ringer. Det är mycket viktigt. Jag vill ha 150 på det kontot för... Jag är mycket oroad för mitt liv. Jag hör massor av uppgifter om att (namnet censurerat) fortfarande försöker sabotera för mig. Jag vill hålla mig borta ett tag där de inte kan få tag i mig. Så snälla, hjälp mig, hjälp mig.”

Presentation


hallooo!!!
ni som inte gillar min älskade Michael Jackson, kommer snabbt att tröttna på min blogg. men det kommer annat åxå, men jag varnar er...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

skulle du vara med i våran flash mobs?
 ja självklart!!!
 om min kompis tvinga med mig
 om jag kan dansen helt utantill
 nej!!! aldrig!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards